Så himla länge sedan...

Ja, jag är ju ingen "bloggare" egentligen och jag känner att jag vill ha en mer överskådlig sida för mina hästar så jag har lagt all min tillgängliga tid på att försöka färdigställa en sådan. Därav har jag ju inte hunnit med att skriva inlägg här :)
 
Jag har hela tiden haft lite koll på mina favorit bloggar vilka jag också tagit med mig till min nya sida. Jag är ju inte så mycket för att kommentera, men var så säker på att jag läser alla era inlägg :)
 
Framöver kommer jag att finnas på http://www.goldcot.n.nu/ och ni är mer än välkomna att besöka den! Finn en typ av blogg där också, med möjlighet att kommentera mm, som kommer att användas för löpande nyheter på stall Goldcot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

klart.se

**************
RSS 2.0

Free Blog Content

Free Blog Content

Antal besökare
fr.o.m 110909
**************
**************
Välkommen till
stall Goldcot!
**************
Jag som innehar stuteri-
namnet heter Angelica
men även övriga familje-
medlemmar infattas.

Namnet Goldcot
godkändes hos SPAF
14/11-09

Från 30/5-11 har syster
Jessica fått ett eget
namn, och heter numer
stall Apricot!

**************