Kan inte bli bättre :)

Nu har det bestämts att Luna ska stanna hos sin nuvarande familj :) Det är jag så otroligt glad för :)
Trodde jag skulle ha otroligt svårt att släppa taget om henne, men hon kan inte få det bättre än där hon är nu!
Mycket bättre än hos oss eftersom hon får mer tid och pyssel av dem, och det betyder så mycket för mig :)
Jag hade nästan gett upp hoppet om att hitta någon som kan förstå henne, och som verkligen ser genom ytan.
Men nu tror jag att hon hamnat på bästa tänkbara ställe :)
 

Just nu ligger annars fokus på våra 3-åringar som förhoppningsvis ska kunna gå 3-årstestet i Nybro 8/9.
Har hittat en tjej som kan visa dem, och det underlättar! Jag har fasat för att behöva visa själv då jag inte gillar att vara inför publik. Det har gjort att jag dragit mig lite för att anmäla, men i dag ska det ske :D
Så nu blir det träning - träning - träning :D

Kommentarer
Postat av: Q Ord och inga visor!

sv:Jag tror också att i bland så är det nog så att försäljaren inte vet vad fodret innehåller heller.Och det blir ju svårare med en produkt också som i det här fallet som heter Lusern och så är det inte det.Det blir ju krångligt för alla.
mvh/Q

2012-08-01 @ 09:35:24
URL: http://qodrofenia.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

klart.se

**************
RSS 2.0

Free Blog Content

Free Blog Content

Antal besökare
fr.o.m 110909
**************
**************
Välkommen till
stall Goldcot!
**************
Jag som innehar stuteri-
namnet heter Angelica
men även övriga familje-
medlemmar infattas.

Namnet Goldcot
godkändes hos SPAF
14/11-09

Från 30/5-11 har syster
Jessica fått ett eget
namn, och heter numer
stall Apricot!

**************