Nu känns det äntligen som om vintern släppt sitt grepp!

Fram tills förra veckan har det ju inte känts som om våren kommit närmare, men nu har ju gräset börjat växa och nu BÖRJAR små löv-knoppar titta fram på träden :)

I förrgår hade det kommit lite mer vårtecken, sååååå härligt!


Ett mindre roligt vårtecken är detta!!

en mindre trevlig typ, som jag sånär som på någon cm trampade på när jag kröp ut genom grinden i hagen!
HATAR såna där ringlande saker!!!

Andra njuter av solen i fulla drag! :)
 
Quento o Youqer har för övrigt flyttat hem nu eftersom de börjar bli för stora för att gå med stoflocken hos bror min :)
Vill ju helst inte ha några oplanerade föl!

  
Quellan har blivit väldigt gråhårig!! :D

Ziwa visade upp ett litet trick! :D

TITTA MATTE! Jag kan sitta vackert!!!

Kommentarer
Postat av: Lina

härliga bilder :) hoppas vi slipper snö till helgen

2012-05-01 @ 16:17:59
URL: http://sallberglina.blogg.se/
Postat av: Erika

Söta :)

2012-06-09 @ 19:39:19
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

klart.se

**************
RSS 2.0

Free Blog Content

Free Blog Content

Antal besökare
fr.o.m 110909
**************
**************
Välkommen till
stall Goldcot!
**************
Jag som innehar stuteri-
namnet heter Angelica
men även övriga familje-
medlemmar infattas.

Namnet Goldcot
godkändes hos SPAF
14/11-09

Från 30/5-11 har syster
Jessica fått ett eget
namn, och heter numer
stall Apricot!

**************