Kommentarer...

Någon kanske varit observant och sett att vissa kommentarer försvunnit... Det är inte för att jag vill plocka bort någons inlägg! De har bara flyttats från inlägget där de skrivits eftersom de inte härrör till det inlägget.
De finns numera under fliken kommentarer som finns under headerbilden.

Skulle gärna vilja att ni använder den sidan när ni skriver något som inte tillhör något av mina inlägg, t.ex svar på när jag kommenterat ett av era inlägg.

Kommentarer som hör i hop med ett specifikt inlägg ska förstås skrivas i det inlägget :)

Tack på förhand!

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Ok! :)

2011-09-26 @ 23:26:06
URL: http://stallrosen.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

klart.se

**************
RSS 2.0

Free Blog Content

Free Blog Content

Antal besökare
fr.o.m 110909
**************
**************
Välkommen till
stall Goldcot!
**************
Jag som innehar stuteri-
namnet heter Angelica
men även övriga familje-
medlemmar infattas.

Namnet Goldcot
godkändes hos SPAF
14/11-09

Från 30/5-11 har syster
Jessica fått ett eget
namn, och heter numer
stall Apricot!

**************