Där ser man... :)

Manjis första föl El Bonito debuterade igår som ponnygaloppör. Han tävlar i kategori C, och han ledde från start till mål!! Vann överlägset med 15 m marginal!
Han har visat sig vara en fantastisk allround-ponny :D Han tävlar mest hoppning och gör det verkligen med bravur! Han vinner och placerar sig i de flesta klasserna. Ska debutera LB om två veckor... Kunde läsa mellan raderna att man är siktar på SM för 5-åriga ponnier i November :D
Han har ju även visat att han har en riktig fallenhet för dressyr konsten. Jag gissar på att han kommer att göra karriär där också framöver :) Vet att det också finns lite planer på fälttävlan, men det får ju framtiden utvisa :)

Känns så skönt att de verkligen tar tillvara på hans talanger :D
Här finns bilder på när de tävlar :)
http://webshop.equipe.com/photos?utf8=%E2%9C%93&q=El+Bonito&x=0&y=0


Kommentarer
Postat av: Lina

Skoj! :) Sådana hem man vill hitta till sina ponnyer

2012-05-21 @ 22:30:09
URL: http://sallberglina.blogg.se/
Postat av: Camilla- Äntligen tillbaka i bloggvärlden

Vilken duktig ponny :D



Sv: Hon är sååå billig just nu! Dagar som denna inser jag ju att jag tagit mig vatten över huvudet med denna häst. :(

2012-05-23 @ 22:00:22
URL: http://camillahastskotare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

klart.se

**************
RSS 2.0

Free Blog Content

Free Blog Content

Antal besökare
fr.o.m 110909
**************
**************
Välkommen till
stall Goldcot!
**************
Jag som innehar stuteri-
namnet heter Angelica
men även övriga familje-
medlemmar infattas.

Namnet Goldcot
godkändes hos SPAF
14/11-09

Från 30/5-11 har syster
Jessica fått ett eget
namn, och heter numer
stall Apricot!

**************