Hoppas, hoppas, hoppas...

Jag känner mig verkligen GLAD just nu!

I dag har vi haft besök av några som var intresserade av Luna :)

Kändes som Luna kände sig bekväm med henne som ryttare, och hon kände att Luna var hennes typ av häst :)
Det blir som så att hon får åka hem till dem framöver så de får lära känna varandra ordentligt, och jag hoppas så innerligt att de passar för varandra. Det låter som om det är det perfekta hemmet för henne, så jag hoppas verkligen att det är så!

            
Min fina, härliga ponny...


Kommentarer
Postat av: Lina

Hoppas det blir bra :)

2012-01-30 @ 15:32:45
URL: http://sallberglina.blogg.se/
Postat av: Pia

Det låter ju riktigt lovande. Håller verkligen tummarna att allt ska fungera för Luna o tjejen nu då :)

2012-01-30 @ 19:23:43
URL: http://horses-4ever.zoomin.se
Postat av: Nina Liljedahl

Vad bra att du låter de ev köparna ta Luna på prov ett tag. Det måste ju kännas bra både för dem och för dig :-)

2012-02-02 @ 19:40:56
URL: http://stallskogalund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

klart.se

**************
RSS 2.0

Free Blog Content

Free Blog Content

Antal besökare
fr.o.m 110909
**************
**************
Välkommen till
stall Goldcot!
**************
Jag som innehar stuteri-
namnet heter Angelica
men även övriga familje-
medlemmar infattas.

Namnet Goldcot
godkändes hos SPAF
14/11-09

Från 30/5-11 har syster
Jessica fått ett eget
namn, och heter numer
stall Apricot!

**************