Äntligen!

Jahapp... I dag fick jag de saknade sidorna med vaccinationerna på posten, samt en liten skrivelse till veterinären som ska föra in dem i det nuvarande passet. Så nu blir det komplett till slut! Färdigstrulat med det! :)

Har hållt på med papper mest hela dagen känns det som. Har kopierat av alla fölens handlingar som ska skickas in så att jag har dem IFALL de försvinner på posten :S - man vet ju aldrig!
Språngrullan för i år är färdig och ivägskickad (jag ville sköta den trots att Caruzel är utlånad).

Har också skickat in ett annat stos pass för komplettering av stam inför fölregistreringen, men till ett annat rasförbund - men jag är väldigt nervös för det! Har mailat fram och tillbaka VÄLDIGT många gånger med deras registrator så att inget ska kunna gå fel! Har svart på vitt nu att vi är överens om vad som gäller. Har vänt och vridit på frågorna på alla håll o kanter för att det verkligen inte ska gå att misstolka! Så jag hoppas att ha det passet tillbaka inom någon vecka...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

klart.se

**************
RSS 2.0

Free Blog Content

Free Blog Content

Antal besökare
fr.o.m 110909
**************
**************
Välkommen till
stall Goldcot!
**************
Jag som innehar stuteri-
namnet heter Angelica
men även övriga familje-
medlemmar infattas.

Namnet Goldcot
godkändes hos SPAF
14/11-09

Från 30/5-11 har syster
Jessica fått ett eget
namn, och heter numer
stall Apricot!

**************