Så lik mamma!!!

Fixade till lite bilder från mobilen och såg hur otroligt lik Yonquelle blivit sin mamma i ansiktet! Med tanke på att hon inte haft särskilt fint huvud tidigare är jag glatt överaskad av detta :)
Hon har precis samma uttryck som Luna. Samma ögon, profil, haka och drag - nästan på gränsen till lite läskigt :)
 
Bilden på Luna är lite mörk så man ser inte att de "mejslade" dragen på sidan av huvudet är så gott som identiska...


Saknar lilla Luna - vackra lilla häst! Hittade denna härliga bild på henne nu när jag letade efter jämförelsebild. En riktig sommarbild!

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Var det henne du sålde? Hon som var lite speciell. Går det bra för dem?

2012-05-15 @ 21:45:37
URL: http://stallrosen.bloggplatsen.se
Postat av: Camilla- Äntligen tillbaka i bloggvärlden

Sv: Absolut att handen är för hög, vet om det. Det är så märkligt för på chacaranda kämpade jag vare dag för att få upp händerna och på tosca kämpar jag för att få ner de! Tänk vad hästen spelar in.

Fick träningsvärk i axlarna så jag spänner armarna på tok för mycket. :(



Filmen är ifrån slutet av lektionen då hon var mer fokuserad på ridningen, C säger nångång där i att hon är så fokuserad att hon inte ens kommer ihpg att skygga för dörren ;) Klippte bort allt bråk, skäms inte för det men vissa personer är ju inte sena på att kommentera om det är något som inte är perfekt. :(



Jobbar på att vara avslappnad men det är svårt, precis som du skriver sitter jag och väntar på nästa attack och kan inte helt lita på henne. Det har blivit mycket bättre och numera kan vi iaf trava i lång och låg form på långa tyglar utan att hon sätter iväg för minsta lilla utan istället litar hon på mig och går kvar. Men massor att jobba med!!



Tack för tipsen! :D

2012-05-19 @ 22:48:12
URL: http://camillahastskotare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

klart.se

**************
RSS 2.0

Free Blog Content

Free Blog Content

Antal besökare
fr.o.m 110909
**************
**************
Välkommen till
stall Goldcot!
**************
Jag som innehar stuteri-
namnet heter Angelica
men även övriga familje-
medlemmar infattas.

Namnet Goldcot
godkändes hos SPAF
14/11-09

Från 30/5-11 har syster
Jessica fått ett eget
namn, och heter numer
stall Apricot!

**************