I dag var jag mindre populär :D

Ziwa fick sig ett bad efter dagens arbetspass :) Det var inte så uppskattat i början, men hon fann sig ändå i det hela :)
Efteråt flätade vi ner manen för att försöka få den att vilja hålla sig på höger sida som Welsharna ska ha sin man på. Ziwas man har dock helt andra planer :D Den måste också tunnas ut och det är jag så fruktansvärt dålig på! DET tycker Ziwa också för hon vill inte alls att jag ska hålla på o dra henne i manen!
Men när vi flätade stod hon faktiskt och somnade efter ett tag :) Hon var väl trött på mig förstås :P
 
Sedan fick hon på sig ett gammalt täcke från Börjes som hängt med i MÅNGA år! Håller inte med dem som  påstår att billiga grejer bara är skräp!? ;) Tycker hon gjorde sig riktigt bra i den färgen faktiskt :)

Kommentarer
Postat av: Lina

Haha hon ser lite putt ut på översta bilden!

Svar: Ha ha! Ja, det var hon definitivt :D Men hon stod ganska stilla ändå :)
goldcot.blogg.se

2012-08-06 @ 22:18:35
URL: http://sallberglina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

klart.se

**************
RSS 2.0

Free Blog Content

Free Blog Content

Antal besökare
fr.o.m 110909
**************
**************
Välkommen till
stall Goldcot!
**************
Jag som innehar stuteri-
namnet heter Angelica
men även övriga familje-
medlemmar infattas.

Namnet Goldcot
godkändes hos SPAF
14/11-09

Från 30/5-11 har syster
Jessica fått ett eget
namn, och heter numer
stall Apricot!

**************