Nödvändig uppdatering!

Var ju tvungen att uppdatera hingstsidan också :P Har ju helt glömt bort det nu när de inte är hemma...

Quickstep ska (om allt går som det ska) vara kvar i Säffle även betäckningssäsongen 2012. Han blir nu inriden och används i avel där.

Caruzel har varit borta under betäckningssäsongen 2011 och har även han blivit inriden, och satt framför vagn någon gång. Vi letar nu efter någon som kan fortsätta utveckla honom och förhoppningsvis även tävla honom lite framöver, annars får han komma hem snart igen :)

Kommentarer
Postat av: Lina - Team Hippoteket

Jag känner mig lite för stor för Caruzel tyvärr!

2011-09-24 @ 15:03:01
URL: http://sallberglina.blogg.se/
Postat av: Lina - Team Hippoteket

Sant, men jag vet inte om jag vågar ha en liten hingstrackare här! Visserligen är han ju gudasnäll, men en viss dam här spränger ju trådar när hon vill. :P

2011-09-25 @ 19:57:35
URL: http://sallberglina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

klart.se

**************
RSS 2.0

Free Blog Content

Free Blog Content

Antal besökare
fr.o.m 110909
**************
**************
Välkommen till
stall Goldcot!
**************
Jag som innehar stuteri-
namnet heter Angelica
men även övriga familje-
medlemmar infattas.

Namnet Goldcot
godkändes hos SPAF
14/11-09

Från 30/5-11 har syster
Jessica fått ett eget
namn, och heter numer
stall Apricot!

**************