En STOR eloge till...

              
     och deras registrator Kajsa Martinsson som fixade stamtillägget i mitt andra stos pass!

Skickade iväg detta pass Torsdagen den 16/9 och det var (pga helgen) framme och hämtades ut 20/9.
I dag den 23/9 kunde jag hämta ut det här hemma igen! FANTASTISKT bra jobbat!! DET kallar jag service!

Dessutom hade hon sett till att sätta in sidorna med vaccinationerna från det gamla passet, och även sidan
med hennes slutmätning kom med då! Är otroligt tacksam och lättad att detta gick så smidigt med tanke på
det andra rasförbundets hantering! Så här ska det gå till!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

klart.se

**************
RSS 2.0

Free Blog Content

Free Blog Content

Antal besökare
fr.o.m 110909
**************
**************
Välkommen till
stall Goldcot!
**************
Jag som innehar stuteri-
namnet heter Angelica
men även övriga familje-
medlemmar infattas.

Namnet Goldcot
godkändes hos SPAF
14/11-09

Från 30/5-11 har syster
Jessica fått ett eget
namn, och heter numer
stall Apricot!

**************