Så kan det gå...

Jag hade inga planer på det, men det gick inte att undvika :)

Jessica mailade mig en länk till hastnet och skrev att hon tittat på den annonsen om och om igen...
Hon skrev att hon fått den där särskilda känslan angående denna häst...
Ja, ja tänkte jag som fortfarande sörjer min Vaja, men tittade in på annonsen - och där stod HON!!
Kan väl bara säga som så att trots allt kunde jag inte låta bli att svara på annonsen, jag var bara tvungen!
Jag tyckte samtidigt att det kändes väldigt jobbigt för jag hade inte en aning om hur jag skulle kunna lösa köpet!
Ett tag kändes det som om jag var tvungen att ge upp - men så fick jag erbjudandet som jag bara inte kunde motstå! Allt annat MÅSTE helt enkelt kunna lösas på något sätt!

Sagt och gjort var vi i går o hämtade hem vårt otänkta nytillskott - och när jag såg henne live, kändes det bara ännu mer RÄTT!! I bland lägger sig ödet i våra liv och ändrar om våra planer :D

Kommer mer bilder framöver, men sätter in en efter hemkomst i går. Ett litet smakprov :D

Kommentarer
Postat av: Camilla Persson- TVÅ tävlingar i bloggen, vinn benskydd eller minitrimmer

Sv: Haha ja det hade varit roligt :P Lite svårt att genomföra dock men vi får ha en låtsas fest iaf

2011-11-01 @ 22:02:39
URL: http://camillahastskotare.blogg.se/
Postat av: Q med ridtravare i fokus!

vilken skönhet och vilken utstrålning .Hoppas på fler bilder framöver =)

mvh/Q

2011-11-02 @ 17:20:09
URL: http://qodrofenia.bloggplatsen.se/
Postat av: Kerstin

Känner igen känslan!! Ska bli kul att få se mer bilder. :)

2011-11-03 @ 13:15:48
URL: http://stallrosen.bloggplatsen.se
Postat av: Lina - Tävla om swarovskiarmband från Butik Quse

Vad häftigt när man hittar hästen med stort H! Lycka till

2011-11-03 @ 20:20:46
URL: http://sallberglina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

klart.se

**************
RSS 2.0

Free Blog Content

Free Blog Content

Antal besökare
fr.o.m 110909
**************
**************
Välkommen till
stall Goldcot!
**************
Jag som innehar stuteri-
namnet heter Angelica
men även övriga familje-
medlemmar infattas.

Namnet Goldcot
godkändes hos SPAF
14/11-09

Från 30/5-11 har syster
Jessica fått ett eget
namn, och heter numer
stall Apricot!

**************